25 april

Sol sol sol! ska snart till stranden! Igar shoppade jag alldeles for mkt men alldeles for niciga klader. ett par billa bong shorts som baras kostade 29 dollar nu, hade kostat 89 innan. 2 tshirtar fran tbar som innan hade kostat 49 dollar styck, nu bara 10 dollar styck. och en asnicig lila huvtroja. Wiee!!  maste ju slosal ite pengar ibland :) mihi.

igar skypade jag med ebbis, da va massa kul :D:D:D!! det maste vi gora om snart:))!!!! sen blev de att kolla klart pa american beuaty med l . riktigt riktigt bra film fakitkst! somnade som en stock :)!!

nu ska jag som sagt till stranden. testar longboarden idag och ser om min fot funkar igen :)) ha det bra!!!!  och grattis wille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0