Autumn my friend, it's autumn! lets head up north




Klader som dessa saljer dom overallt i perth nu. vantar, mossor, tjocka jackor och vettigudarna vad! Det ar ju inte riktit vad vi kallar host aven om det nuborjar bli lite kyligt. Regnar faktiskt ute nu. Va nyss ute och kopte massa chips choklad och coca cola, myste ner mig i sangen och sag klart pa the social network. Och nu har jag nyss atit lite ris och curry och pratat av mig med maria:) sitter har i mina nya roda favorit tshirt. alskar rott och lila, finns de nagra battre farger?

Har aven andrade planer. hade lite panik idag. ska traffa folk imorgon som ajg eventuellt drar upp norr med. far se vad som hander. Nu ska jag mysa ner mig i sangen igen, antagligen kopa en till cola och se en ny film. kommer antagligen bli vackt av en full l nar han kommer tillbaka. men men.

Its never too late, so take the chance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0