.

Hej halla. jag ar trottis och hog pa socker (igen!) battre an hog pa annat iaf, som mina sma vanner ar for tillfallet. imorse tog jag min long board till jobbet, riktigt nice:)! jag alskar den! eftter jobbet har jaggg bara tagit de lugnt oc chillat runt som vanligt. tog longboarden till woolis med peter och handlade lite. hihi jag borjar bli battre. i morgon ar det piercing som galler. ska kopa en som tojer orat lite. men bara lite :) och nya brillor cksa eftersom lilla klantiga hanna tappade dom pa golvet sa alexis rakade trampa pa dom.  basse kommer kanske tilll perth snart ocksa och leker livet med mig :D!! hoppas hopppaaas!! nu ska jag hitta ngt gott att tugga pa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0