Helg :)

ive just realized that i can do whatever i want to... but i also realized that how the hell can i know what i want to? ive actually no idea what im doing in 1 month. thats make life a bit exciting:D

jag ar matt som en apa for tillfallet. macka till frukost innan vi drog till beachen. sen oreos och chips vid 5 tiden sen masssa massa bbq nyss. och massa massa cola. fuck jag ar sockerberoende for tillfallet. men gott som tusan!

kopte aven min long board idag. mihiih. snyggast ar den. roda hjul! sa blir att ova ova ova nu!!!


apstora vagor pa stranden som vanligt. det var niccee!! lite surf ocksa!

mer bilder kommer en annan dag. dessa ar mina bastaste vanner har i perth. dom ar braiga!!! ihhihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0