helluuuuu

Hannsi is back, som alla tyskar kallar mig. gardagen var mysko, den tankerj ag inte ens ta upp pa bloggen for det blev alldeles for mysko avslut pa kvallen. men idag ar det bra:) varit pa stranden med dennis peter och freddy. bara tyskar, ja jagk ommer vara bast pa tyska snart:D fattar typ allt:D! sen har jag ovat massa long board har pa gatorna :D haha jag ar faktiskt snabblard och ratt bra nu, utan att skryta:) sa i mroogn ska jag kopa en till mig sjalv for ca 200 dollar. dyrt ja( 1500kr). men jobbar man som jag gor sa maste man ju gora av med pengarna pa ngt :)?

har druckit lite vin nu pa kvallen men kanner mig alldels for trott for att ga ut sa ska snart mysa ner mig sjalv i sangen ist, forsta morgonen i morgon pa ca 7 v som jag ine behoverj obba. tog namligen ledigt :) aker till stranden med mina tyska vanner ist:) och ja, koper min kara long board:)

mammsi gick pa att jag var i tyskland nu och snart pa arlanda fast alla pa fb skrev att de inte trodde pa mig. haha vissa ar blasta:)) och lattlurade, typ sm mig. heeh.

pussgodnatt imogn kanske bilder kommer. men mest troligt pa torsdag!! massa bvilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0