ojsan hoppsan!

haha mkt hander ma ni tro. igar hade jag varldesn jakla otursdag!!!

Pa onsdagnatt hangde jag pa alla tyskar till the mustangs. jag och l gick tillbaka redan vid 11 tiden sa blev inte sa sent. vi somnade dessutom ratt tidigit. pa torsdagmorgon sa vaknarj ag till och ser att det ar ljust ute. wtf liksom, det ar jamt morkt nar jag gar till jobbet. far lite smatt panik och inser att jag kommer missa forsta jobbet helt. valjer att acceptera laget och ser depositiva att jag faktiskt kan ligga kvar i sangen i ca 1 timme till. ligger kvar dar in i sista minuten och ska ga och borsta tanderna och ata lite frukost innan jobbet. nar jag kommer ner ser ajag att peter ar har och massa annat folk som jag normalt satt aldrig ser pa morgonen. far panik. springer upp och kollar pa alla som fortf sover och deras mobiler bredvid dom. inser att min klocka gar fel. nar jag vaknade till mitt i natten tappade jag namligen mobilen i golvet sa fragar l vad klockan ar och han visste tydligen itne att hans nya mobil gick en timme fel. sa kommer dessutom 1 timme sent till de andra jobbet!! som tur var brydde sig inga av jobben for dom ar sa snalla! olyckligtvis ar det varldens mest stressiga dag pa cafet och massa massa kunder. och efteroms jag kom 1 h sent ar hela dagen helt stressig och forskuten. kanner bara hur min bakishet kanns av mer och mer och kanner helt plostligt attj ag ar pavag att spy, mina ben darrar som bara den. och dar ska jag sta och ta emot kunder. usch sagerj ag bara!! som tur var spydde jag aldrig!!!

pa kvallen blev det fakitskt utgang igen igar. det var helt okej. somnade vid halv 2 och gick upp tidigt for att jobba i 2 h. sen somnade jag gott om och vakande upp minst lika bra:) idag har jag och 3 tyskar, 3 koreaner och 1 svennis varit pa stranden hela dagen. jag ar lite smatt fargglad nu:) mihih. nu ska jag och l ga och se en film innan jag somnar in :)

iiih alska pask for det betyder ledsighet och sova in:) mihihih.pusss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0