pask

Hah min svenska har blivit kass och orkar inte tanka nar jag skriver.

engelskan borjar daremot bli riktigt riktigt bra. och tyskan ocksa. fattar typ allt eftersom jag bara umgas med tyskar i princip. de e la gott elle? haha..

Jobbade lite imorse. gick sen tillbaka och la mig. jag ochl gick in till stan och kopte frukost. gott eller vad? nu idag kanner jag bara for att slappa ar jattefint vader och sol men bara inte orkar aka till stranden idag igen. far bli imorn ist. Behover ny vaska, nya skor och vill ha lite annat ocksa. illa hanna, illa....! aja. whatever. man lever bara en gang.

maste lamna perth snart. ar lite trott pa livet har nu!!!!!

allla ni underbara vanner, kom och halsa pa i sommar, snalla, jag fixar sovplats jag lovar<3!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0