torsdag

mat. mums.  visst ar det gott? speciellt sanna dar sotsaker ni vet. jobbet hade sina smaskigheter att bjuda pa idag. toast, med kyckling och massa fet ost. kineiska delikatesser, carrot cake toppad med smorig kram, cheesecake, en riktigt stor och fet sadan. och kaffe, kaffe i massor. Och nu, ja nu sitter jag har i min sang med mina 500 g cookies. Men ska jag vara arlig sa ar det nog bara 50 g kvar. Varfor ska man spara pa smaksigheterna for?

Haha peter har statt och vantat pa duschen i 45 min nu. ska bli spannande att se vilken idiot som duschat sa lange. haha. utskallning ska hon fa. eller han om det ar en gay. Nej nu ska jag och freddy ut och aka long board! ha de gott!!!


blev long boarding i 2 h. tillbaka och at lite sen bibiliotekt och mera long board. iihihi. jag alskar det. vf kopte jag inte en tidigare??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0