en trott hanni

Har haft overskottsenergi hela dagen. Varit jatteglad. mihi. massa gossip pa jobbet. hahha ar sa laskigt vad latt det ar att prata med folk, oavsett alder. hahah menar dom jag jobbar med ar 50 och 60 ar och dom vet typ allt om mig. jag berattar allt om mina killproblem och grejs for dom. hur latt som helst. det ar mysko hur oppen man har blivit. men jag kanner verkligen att jag hittat mig sjalv de senaste aret. jag trivs verkligen :) och idag fick jag hora pa jobbet "hanna du ar sa smart, glad, oppen och social, jag onskar att mina barn kommer bli som du". haha lite kul att hora :)

Laste nagonstans igar en validgt bra sak. sa mamma och pappa de har ar riktat till er. Varfor vi tonaringar inte stadar och gor som ni sager ar pga foljande : nar vi ar sma sma sota barn sa lar vi oss att se upp till er. ni klarar av att gora sant som vi inte klarar av och beundrar er for det. nar vi sedan vaxer upp lever denna uppfattningen kvar och helt plotsligt vill ni att vi ska ta over. Nar vi forsoker far vi ofta hora klagomal pa hur vi gor det. Darfor ar det bara sa mkt enklare att lata er forstatta gora det som ni ar sa duktiga pa. Ville bara saga det. Men tack mammis och pappis for min uppfostran, jag uppskattas tydligen verkligen av folk har pa andra sidan jorden.

Nu sitter jag har. forsoker skypa med ebbis men det funkar inte:(:(. varldens sotaste kineiska tjej flatar mitt har. det ar massa skont :) mihi. nasta helg funderar vi pa att gora en roadtrip i 5 dagar under pask till margret river. kommer bli sjukt nice :D langta!!!!!

sitter har och foroker ansoka till uni.hmm.. vet inte vad. kemitekink i uppsala lund eller linköping. eller medicinteknik i linkoping. eller system i tekink och samhalle.. eller vadtusan vad som helst. vet inte vad jag vill..


In the future we'll probably be more disappointed about things we didnt do than things we regret we've done

ett citat som jag  kom pa sj nar jag lyssnade pa radio :)


 



14 april. ny dag. glomde publicera igar, som tur var lag allt kvar i utkastet. heeh.

sa jakla trott idag. sag film till ett i natt och gick upp halv 5. kunde dessutom inte sova pa en gang pga ett par som brakade pa rummet. lite underhallande, en fransman och en tjej fran england. fransmannen fattar i princip ingen engelska alls. far se hur lange de haller. haha.

idag ska de bli massa varmt igen, de e nice:)  sitter har och ater en roast beef baugette nu till frukost samtidigt som jag saknar min familj och alla sota vanner dar hemma. far se vad som hander idag, vore sjukt nicigt att bara ga och lagga sig efter jobbet aven om jag sjalv vet att det inte kommer bli sa. kanske fortsatta lasa "whats makes us tick". en ratt bra bok. och kanske plugga lite mer tyska :)? kommer antagligen sluta med en long board tur med mina vanner eller parken utan for the library och art gallery. men ignet godiskopande idag inte.

ha en bra dag alla. jag ska forsoka halla mig vaken. Kaffe i massor vantar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0