bra kvall

hade en jatteskon kvall igar. satt kvar vid internet lite efter jobbet och forsokte fixa med bade det ena och det andra, aven om jag inte hittade sa mkt sa blev kvallen bra. kom hem till lagenhet, dar nu aven min chef bor haha. dom hade lagat middag till mig. en riktigt god sadan. kyckling med ngn godfyllning, potatis och massa gronsaker. sa mkt har jag inte atit pa lange! mums!

Sen satt vi och kollade pa film till halv 9. jag smsade lite med d och vi kom fram till att vi ska aka och bada tsm pa tors kvall. och sa vill han tydligen ta mig till ngt stalle pa lordag :D mihi. langta:) ska fraga min boss idag om jag maste jobba da eller inte. forhppningsvis inte... vid 10 tiden somnade nar jag lag och laste i min psykoligi bok om hur vi paverkar manniskor i var omgivning. och tro det eller ej, detta med papper fran en kaxchoklad bredvid mig :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0