:(...


svenska tjejer/ brand hanna/ glad hanna....



Hej. jag ar radd. 1 manad kvar. jg dor. hade varldens mysigaste kvall igar. efter jobbet sov jag till halv 6 pa kvallen. vaknade upp av ett sms fran d. vi hade tankt ga ut men jag hade ingen lust sa vi gick pa bio ist. jattemysigt:)!! Sen akte vi hem till honom. hannis fick varldens baste massage. han ar sa sot! sen somnade vi valdigt tidigt. imorse gjorde han fruksot till mig. toast med vegimaite och ost.. haha tro det eller ej men jag gillade det massa:)!!!haha.. aah.. blir jattestressad av att tanka pa visat. vad ska jag ta mig till? seriost?? :(:(:(

villvillvill inte lamna :(:(:(:((:!!!!!!!buuuuuuuhuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0