: //

vetverkligen itne vad jag ska ta mig till :(? jattestressigt. ingen aning om vad jag gor om 1 manad....vill bara stanna har... detta gor mig helt panikslagen och forvirrad och vet inte alls vad jag ska ta mig till.......vill bara knola ner mig ett horn och grata sonder och tycka synd om mig sj..ah.. vet inte vad jag ska ta mig itll. mardrommar pa natterna, oro i magen dygnet runt... klarar inte detta : (.....fan.

i miss the crazy times here.. i miss sylvie :(!!!!!!


hade iaf en bra kvall igar. traffade rick och mariaike fran perth :D jattekul :) aven kajsa, och sylvie. och chrstie och den israeliska tjejen och en tysk. och ja.. jo .. deva en bra kvall.. men jag saknar fan folk.. aah.. :( kan inte koppla av aven om jag har kul..... sa ja..de e nog inte sa kul iaf ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0