..

Radd. Radd. Klump i magen. Hur ska allt detta sluta... ?

Hade en jattebra dag igar iaf. Akte runt med min skateboard under dagen nar jag hade rast pa jobbet. efter jobbet akte jag och d och badade:) sen akte vi till marknaden och at kinesikt, mums mums! och varldens godaste fruktsmoothie! sen hem till honom och sag film och somnade in som en stock. nu langtar jag redan till imorn kv.... :/ jatteradd for att jag maste lamna landet om 4 v. mar illa av tanken....

Lamna ngn man gillar massa pga javla visaregler. suger inte det..?vad ska jag gora? finns inget battre an att somna bredvid honom....fan...



heh ngn bild innan jag akte hem till sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0