....



...saknad. Hade en mysig kvall som vanligt. vi akte och hyrde film tsm och kopte massa godis :)! sag the switch, helt okej ^^... for varje dag jag ser honom sa borjar jag gilla honom mer mer och mer.... samtidigt som jag far mer och mer angest...om 3,5 v kan det handa att jag aldrig ngnsin mer kommer se honom :(... har aldrig klickat sahar bra med ngn. Han ar for bra for att vara sann.. nu langtar jag redan tills nasta dag jag far traffa honom... han vill att jag stannar men kan ajg verkligen bara stanna for honom? jag menar, gillar inte riktigt darwin alls langre....forutom honom.. vf skulle detta handa? 

komplicerat, komplicerat.....

...vad ska man gora nar allt man vill ar att spendera all tid man har tsm med ngn?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0