Hata rubriker

Sitter hemma hos farmor nu. Har nyss varit ute och ätit på restaurang här i stockholm.är så mätt så jag nästan spricker. Kommer bli jobbigt att komma tillbaka till mina australienska matvanor efter denna vecka. Ikväll när jag kommer hem blir det att försöka hinna träffa erik. I morgon ska jag och ebba laga god lunch tsö och så ska jag träffa sandra också. Tisdag ska jag hinna med att träffa krille och antonia hade jag tänkt. Och onsdag är min sista dag i sverige innan planet tar mig tillbaka på torsdag em "/ blandade känslor. Men om ca 6 veckor börjar antagligen äventyren i asien. Det jobbiga är d, jag gillar honom verkligen men börjar inse nu hur dumt det är att fortsätta träffas. Kommer bara börja gilla honom mer och mer vilket kommer leda till att jag kommer må dåligt och sakna honom massa när jag åker till asien och eftersom mitt visa snart går ut så är det som gjort för att det kommer bli så:-(tyvärr. Förhållanden i australien är ingen idé. Fan. Men får se vad som händer. Kanske ger jag det en chans iaf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0