Just the way you are



Bilder fran de senaste dagarna. Restaurangen med mammsi pappsi och farmor igar i stockholm. Och hem till erik en svang igar kv och lagat mat med ebbis idag:) tacopaj och gino till efteratt. Mumsigt varre. Ebbis akte nyss hem och jag ska nu snart vidare hem till Sandra och kolla in hennes nya lagenhet, sen ska vi till Rådis och ata :) mumsigt. Jag ar lite forkyld dock, men kan inte vara hemma for de, maste passa pa att se alla vanner medan jag kan och har tid. inte manga dagar kvar nu. Antonia och Krille imorn. sen pa onsdag blir det nog mes att vara hemma och kanske saga hejda till alla kompisar igen :(

Idag ar jag glad. D skrev till mig :D:D:D! heh. sa lite som kravs for att fa humoret pa topp. Sa i helgen kommer jag fa traffa honom igen :)han langtade sa han. maste kopa med mig ngt gulligt..

For ovrigt vill jag pyssla massa. Maste mala lite med mina aquarelfarger innan jag tar mig tillbaka. hehe. nu ska jag hoppa i lite vettiga klader och pallra mig ivag mot sandra. ha det bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0