musci makes life so much easier

Musik ar min terapi. Mitt humor svangde som satan igar. Ville bara do och grata ner mig i ngns famn. Vid 8 tiden gick jag och la mig ochl lyssnade pa Kings of Leon och somnade och nar jag vaknade upp kandes allt bara mkt battre. Visserligen kanske for att jag fick ett gulligt sms fran d. Hade de dar smset kommit bara ngn timme tidigare hade det ngt gjort hela dagen mkt lattare. ibland blir jag pa daligt humor alldeles for latt och utan anledning. Saknar honom lite for latt...hade glomt hur javla energikravande det ar att tycka om ngn sahar. jises. haha. pa torsdag ska vi iaf till marknaden tsm :D langta sonder, vilket han ocksa verkar gora :) har aldrig traffat ngn som verkar gilla mig sahar mkt :oo + ha sadan sot personlighet. hehe jag blir glad...

Ikv ska jag prata med stina :D Langta!! imorn ska sylvie ringa ocksa :) saknar er 2 massa!!!!Blir nog ut pa min skateboard ikv och rensa tankarna och vanta med utagangen. antagligen utgang imorn for onsdagar ar bara bast pa hp's:) ha det bra alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0