Nervös

Sitter i bilen påväg till arlanda. Svängde förbi gammelmormors gamla lägenhet och sa hejdå till mormor och morfar igen. Dom höll på att städa ur hennes lägenhet nu:-(.. Svängde även förbi siba och köpte mig en ny kameraväska. Tar med mig min stora kamera nu istället för datorn. Jag är lite smått nervös faktiskt. Ska bli kul att komma tillbaka men har varit så otroligt kul att se alla igen. Men vet själv att jag inte skulle trivas här efter någon vecka. En vecka var nog ganska lagomt iaf. Om två dagar är jag förhoppningsvis med d igen :-)lycka på det! Nu ska jag sova lite i bilen eftersom min sömn i natt var så innehelvete usel. Aldrig hostat så mycket i hela mitt liv. Helt slut. Fan vad mycket goja jag snackar. På tal om inget så tog jag med mig 5 nya byxor, 2 nya par skor och 7 nya tröjor, inklusive allt jag redan har. Så dum jag är! Nu ska jag måla mina naglar i någon söt färg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0