no idea

kommer sakna mina vanner ngt sa obeskrivligt mkt. samtidigt saknar jag folk i darwin ocksa, framforallt firheten och d saklart. men 6 veckor kvar. vad ska jag ta mig till? man kan ju inte hjalpa om man ar kar :( ... och jag orkar inte tanka pa framtiden, men ibland kanske man borde?

om 2 dygn ar jag i luften igen. Annu en gang massa jobbiga farval. idag har jag dessutom varit alldeles for sjuk for att kunnat umgas med folk. traffade antonia ett tag men insag ganska snabbt att jag var alldeles for sjuk for att orka stanna...jobbigaste ar att jag inte ens har lagenheten kvar nar jag kommer tillbaka..det loser sig nog. men iaf. ååhh. vad ska jag gora?

eftermiddagen spenderade jag i soffan och kollade pa film med pappa. kopte aven en psykoligibok idag som jag legat och last lite. intressant! nu forsoker jag sova men hostar alldeles for mkt.. buhu..

vad tusan kommer jag gora om 2 v, 10 v, om ett halvar? inte en blekaste aning och det ar just det som jag alskar med livet. det gor det sa spannande att leva!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0