ojojojoj

javlar vilken dag. kom hem som jag sa. satt i koket och vanta nar mamma kom in. jaklar vad chockad hon blev. och pappa. och min bror! och jaklar vad min bror ser annorlunda ut :D:D:D! hhi.. sen kom antonia hit och var har i princip hela dagen. vi har pratat om allt och inget, atit pizza och jordgubbar med min familj. (aah svensk pizza:D) alskar all mat!! imorgon ska jag firas med slakt och fredag kommer alla sota vanner pa partaj :) nu ar jag sa trott sa jag haller pa att doo. laggdaggs :) manga bilder ska tas denna vecka:) mihih.. saknar d dock, men pratade lite med honom idag:))) hihi. sovdags pussnatti



me and antonia, forever best friends, no matter what :) mihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0