smider lite"sma" sota framtidsplaner

sitter inne i stan med mina sota skateboard. Vi har varit och fart runt tillsammans ett tag nu. Svettigt men otroligt kul. Akte hem till min ex lagenhet och fikade lite med folket dar. Trevlans. Innan det traffade jag seb for forsta gangen pa lange. Ska forhoppningsvis ga ut med honom pa fredag:). Nu ska jag hem och ata lite var planen. Och skicka ivag ett sms till d tankte jag. Lite nyfiken vad han hade tankt gora i helgen. Fick ju faktiskt ledigt . Halva fredagen ocksa. Liksom wie. Ska ta mig ann visat pa allvar nu. Lite radd maste jag faktiskt medge. Heh. Hoppas det loser sig. I varsta fall blir det asien eller nya zeeland. Kanske inte helt fel de heller.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0