its friday im in love

Jag orkari nte skriva alla sma detaljer. jag orkar bara saga d. han har tagit over mina tankar helt. gardagen var underbar.


jag och andreas har borjat ta mat fran soppasarna pa woolis ist for att kopa mat ocksa. gratis ar gott!!(och det ar farskmat dom kastar bort)!!!

och sa saknar jag sonder sylvie. pratade med henne igar.. aah ivll aka till henne igen. men iblandstyr karleken lite for mkt.

i helgen blir det massa d. iiihh. maste dock jobbar imonr bitti for min boss bokade tydigen en resa igar natt till melbourne nar han va full. dar ser man. men 27 i timmen e ju inte fel...

flyttar in i de nya rummet imorn ocksa. najs.

nu ska jag jobba. kanske ringa stina lite och tanka vidare pa hur glad d gor mig.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0