for bra for att kunna forsta, for att kunna inse

nu ska ni fa hora pa ngt gulligt! Det hela borjade igar kv. Gick ut med nagra kompisar och visste att jag skulle mota d ute, for det var planen. En annan plan som jag hade var att dricka tillrackligt mycket for att vaga saga exakt vad jag kanner till d. For jo, jag behover verkligen fa ur mig det, och i nyktert tillstand ar jag tyvarr alldeles for blyg for det. Aja jag och chris dricker snabbt innan vi gar ut. Moter d pa monsoons och ja....kan ju saga att jag inte fick ur mig ej javla piss. I stallet slutar det med han star dar och sager "jag har inte kant sahar for ngn innan och jag far fjarilar i magen av att bara kolla pa dig...jag har berattat for pappa att jag verkligen gillar dig och jag vet att du bara e en backpacker men jag gillar dig verkligen och vill bara vara med dig hela tiden, jag har verkligen fallit for dig. Jag ar radd for att bli sarad men jag maste lata dig veta.Ngt sant och pa engelska later de bara hur sott som helst. Ahh. jag gillar han verkligen.. och imorse nar vi vaknade va de forsta han sa hur fin jag ar med en liten blyg rost.. aaah! heh. Ar itne van med att ngn kan gilla mig sa har mkt. kan inte ritkigt fatta de. har aldrig hant innan.. meen aah. det ar bara for bra for att vara sant.. gillar han hur mkt som helst...!!!!far se vad som hander.. men ska iaf ses sa mkt som mojligt nu innan jag drar till asien i 7 manader (om jag inte lyckas fa mitt visa)......han ar sa underbar sa jag blir galen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0