wiiie

glad eller vada? Hog eller vada? Kar eller vada? Aaah jag blir galen. Jag gillar honom bara mer och mer for varje gang jag traffar honom. Nu ar det nastan bara jobbigt for kan inte tanka pa nagot annat. Igar nar jag vaknade traffade jag pa kajsa nastan pa en gang. Darefter andreas, emmy, lucas, chriss och kande mig bara allmant hemma igen. Hangde runt med andreas och emmy, de 2 faluborna, vid lagoonen hela dagen och badade. Vid 7tiden traffade jag d. Vi gick ut och at pa italiensk restaurang. Han bjod mig for att jag fyllt ar... Soot heeh. Sen sa han att han ville visa mig ett stalle sa han korde mig till ett stalle vid havet dar man sag hela stan lysa upp. Mys! Sen akte vi hem till honom och sag film. Idag e de ny dag och han skjutsade nyss hem mig. Langtar redan tilll nasta gang jag far traffa honom. Det basta ar att han verkar langta minst lika mycket. Nasta helg ska han laga frukost at mig och jag svensk luch till honom. Plus lite svenskt godis jag kopt med mig. Mihih... Hur ska detta sluta???? Aaah. Nej det orkar jag inte bry mig om for tillfallet. Han ar for bra. Nu ska hanna hoppa i havet for detta e bara for varmt! Iiiihhhhhhhhhhhh:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0