Hej!

Vad har hant de senaste dagarna?

40 h pa buss med infektrat smartsamt ben = ett helvete.
Massa Yoga lektioner, idag gjorde jag en ritningskurs. det var jattekul!
Imorn ska vi gora elefant trekking och water drafting. det blir ocksa kul.
Om nagra dagar aker vi uppp mot Laos. Tubing there :) Kul!

Jag ar trott pa att saga hejda till folk. Saknar honom massa nu : ( buhu. Latt basta minnet att blicka tillbaka pa dock. Kan det bli battre an att spendera varje dag tsm pa strander, fester och bara alllmant chilla runt och hyra scootrar tsm :)? nej tror itne det. aah. basta minnet i mitt liv so far. latt.. hehe. Nu gor de ont. men gar forhoppningsvis over snart... aah.

Hejda hejda.. till alla. Ah jag borjar seriost bli sjukt trott pa det. klarar snart itne av det mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0