hellluuu

tankte halla er lite uppdaterade iaf. vad harj ag gjort de senaste dagarna? firat jul med svennebananer och en dros med folk fran egnland och canada :) kul kul...Jag, calle, jakob och niklas tog bussen hit till bangkok igar. 16 yeeey
:D!! haha.... javla tid de tar med visa krangel dock... dom akte vidare mot full moon partyt och jag stannade har med christopher, jakob nr 2, en norsk och en irrlandare. la mig ca halv 5 imorse. sjukt trottt!!

Shoppade en hel del igar med. idag blire nog mer shopping. christopher och jakob drar ocksa vidare. jag och norsken ska shoppa mera innan vi drar till flygplatsen imorn!!

och for er som undrar.. thai ar inte billligt min van.. idag ska jag leta efter mina efterlangtade ljusgula converse dock. detta eftersom jag bara ager flip flopps....

nu ska jag kila upp till min rumskompis...

jag som trodde jag skulle va ensam....redan 1000 nya vanner :D!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0