jag saknar asien

Jag saknar asien. jag saknar hotellen. jag saknar att ata ute. jag saknar laundryn. jag saknar whiskey buckets. jag saknar den galna trafiken. jag saknar naturen. jag saknar de billiga taxina. jag saknar till och med alla infektioner, de kalla duscharna, halen i backen som de kallar toaletter och till med ilskan av att dom itne kan forsta vad man sager.

Jag saknar Andrew, Alanna, Catharina, Tauri, Stina, Emmi, Lucas, Mark, Matt, Bobbie, Kurtis, Tom, Chris, niklas, Mattias, Anton, Filip, Johan, Oskar, Rowan, Adam, Adrian, Michaela, Cam, Anna, Christopher, Dansken, Calle, Jacob x2, Kristian och alllaaaa allaaa andra <3!!!!

Jag vill tillbaaakaa nuu! jag star inte ut i detta dyra och trakiga land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0