Blood, Svett och tarar!!

som rubriken lyder... nastan!!!

Mkt har hant. lat oss ta det lite snabbt for jag ar alldeles for svettig och utmattad for att orka for tillfallet!

Mammsi och Hannsi var pa kangaro Island med en tour i 2 dagar sondag till mandag. Det var det mest underbara stallet jag sett i hela mitt liv, utan tvekan!!!!! Kajaking, se vilda kangurur, koalor, salar, sjo lejon, pingviner, sand boarding i oknen, snorkla pa de vitaste stranderna ever med de klaraste vattnet nagansin och mkt mkt mer!! underbart!!!

Nar jag skulle checka in mig och stina mandag natt pa flyget som JAG hade bokat sa inser jag att jag hade bokat FEL flyg. fran melbourne till perth ist for adelaide till perth. PANIK! bade mamma och stina lag och sov. sprang in och vackte mamma. och ja, som rubriken lyder, dar kom hannas tarar!! fick seriost panik. Men efter lite prat med mammsi sa bokade hon nya biljetter till mig och stina, fran adeliade till melbourne. Sa blev en hel del flygande denna dag.

Pa flygplatsen i melbourne, medan vi vantade pa flyget sa satt vi verkligen och snackade tont!! Under hela flygresan till melbourne gick vara munnar konstant om allt mellan himmel och jord och lite for mkt skratt for att resten av personerna pa flyget skulle kunna sova. Hahha.. sa blir dte nar vi inte har kunna prata pa 2 dagar.. haha.. aja som sagt pa flygplatsen i melbourne sager ja "stina, ar det normalt att fa sanna har fettknolar nar man sitter sahar med benet och mosar det mot golvet?" "jaa jag tror det, men hanna du vet, tjocka manniskor har sant jamt pa benen, hela tiden lixom" jag borjar asgarna och stina sager igen " men hanna, jag lovar, det ar faktiskt sant, dom har det". hahaha bevis pa tontighet.. pa flyget traffade vi 2 till svenskar.. forvand? nej svenskar ar overallt!! och vi kom fram levande trots att bada flygen nastan stortade... usch. .trodde jag hade blivit van nu, efter 9 flygturer i australien. men icke sa nicke!!

pa flyget kollade vi pa my sister keeper som jag for ovrigt haller pa att laser ocksa. alskar den boken!! underbar!!!

nu ar det sa att det ar alldeles for varmt for att kunna overleva. jag har feber och ont i halsen. alla hostel ar typ fullbokade i perth. men har antaligen hittat ett 24 dorm for i natt och i morgon. stina tog 6 dormet. antaligen ! vi har vandrat omkring med var jaaavligt tunga packning i 40 graders varme for mkt de senaste dagarna. och det blir inte battre av feber vill jag lova. ingen aircon fanns det i natt heller :( ska soka mer jobb i morgon. har ett jobb garanterat pa ett hostel om jag vill.. men vet inte om jag vill.. lite panik!!!! om 2 veckor ar jag ensam :(..

men om nagra dagar kommer nog mina tyska kompisar som jag traffade pa kangaroo island hit iaf :)! hope soo!!

neej nu ska vi dra tiiilll stranden och bada i det turkosa havet hela dagen!! ikvall blir det utgang. PUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0