Tomorrow is always new.

Trottare an trottast. Inte sovit mkt alls de senaste dagarna. Min kropp ar dod. Jag vill sova!

Kom val i sang kring 2 tiden igar
, gick upp vid 5, jobbade 1,5 timme. helt dod efter det. ater lite mackor utan smor till frukost, vilket har blivit till en vana eftersom att det finns gratis mackor pa hostelet och gratis ar gott ni vet? och faktiskt inte sa dumt heller. Ni borde prova. Mackor ar nastan lyxigt!!

Jag och Stina akte till Scarsborough idag. Forsta dagen sen vi kom hit som det inte var soligt. Fortfarande ca 33 grader. Va valdigt oekonomisk idag. Tankte att en tvapack snickers skulle halla mig matt till lunch. men icke sa nicke. En hanna och en stina gick och kopte mat ute igen.... Fish & Chips till Stina och Chips & Nuggets till mig. gott? jada. Satt pa stranden och kollade ut mot havet och bara pratade. det ar mysigt. Om 2 dagar kan jag inte gora det langre. :(


Gardagen i Fremantle





Jag saknar vinter. Jag saknar sno. Jag saknar att trana tills kroppen bara sager ifran, tills kroppen bara inte klarar mer. Jag saknar att aka skidor.

Jag saknar lugna dagar. Jag saknar dagar da man inte har nagonting att agora. Jag saknar dagar i soffan, fredagskvallar med god mat och film. Jag saknar att bara vara hemma.

Jag saknar nylagad mat. Jag saknar gnall och tjat. Jag saknar nytvattade klader. Jag saknar nagon som ar orolig att man inte kommer hem pa helger, nagon som hela tiden tanker pa en. Jag saknar min mamma, pappa och lillebror!

 


Kommentarer
Postat av: maria

jag saknar dig <3

2011-02-20 @ 16:01:51
Postat av: hanna

och jag saknar dig <3

2011-02-21 @ 00:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0