en inblick i hannas liv som backpacker!

En dag i brisbane :) rattare sagt idag!

dagens frukost:
stekta havregryn som jag rakade branda blandade med varm mjolk. uuaaahh!!!

dagens lunch:
nudlar, en kall korv och vitkal. lite lyxigt nastan ;)

kvallsmat:
nudlar och frysta gronsaker!! + godis = superlyx!!


Sa har manga olika kort behover man i planboken:
- YHA membership (hostelforening)
- Happy Travel member ship (organisation som hjalper en med jobb)
- Nordea Bankkort
-Nyckel till rummet
- Internetkort laddat med pengar?
- ID
- Youth Traveling Card
- Australienskt bankkort



Brisbane stad


Lite mer utav Brisbane


Ett besok pa museet


Den moderna delen av museet var ltie mer intressant :)



Jag leker onodig turist inne i staden


som backpacker har man inte rad med fina marken. da blir det coles
egna mjolk, funkar alldeles utmarkt. hur lyxigt ar det inte med mjolk?


Och hur ofta har man rad med sant har? Da maste man verkligen
tanka pa att man koper coles egna varor!!!! riktigt lycklig blir man!



men nar det galler choklad sa spelar det just faktiskt ingen roll.
for vad vore en hanna utan choklad????????



Men stina var dutkig idag och sa NEJ till choklad!!



En stina pa varat hostelrum har i brisbane :)



en hannas sang dar borta uppe till vanster!



sa har manga skor ska man varkligen inte ha!!(har dessutom kastat ett par)



klippte mitt har :oo nu ar det kort igen :(


utsikt fran var balkong pa hostelt :)


Kopte ett nytt smycke igar - hannah :)


leka turist!!



Pa det moderna museet!!



jag bredvid den langsta kvinnan i varlden. sa lang ar jag val anda inte :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va äcklig mat du käkar :-)

2011-01-10 @ 13:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0