hmm..

Haft en helt underbart bra helg. LIte synd att jag antagligen aldrig mer kommer traffa folket bara :(
Bott hemma hos matt med han och hans fotbollskompisar. Hur snalla som helst. Varit pa jattefina strander och badat, varit ute, atit pa en indisk restaurant for forsta gangen i mitt liv, lart mig lite australiensk fotboll och lart honom lite svenska. later sa sjukt kul :) Jaspgodnatt larde jag honom, vet dock inte riktigt vad det betyyder men nu ar ordet uppfunnet av hanna och ar numera ett battra ord for godnatt!!! snott hans gitarr lite ocksa och spelat lite, och aven snott hans pennor och ritat av mig sj. jag borjar faktiskjt bli sjukt mkt battre. blev faktiskt riktigt likt. pinsamt att jag glomde den hos honom bara.. haha. kanske aker tillbaka i helgen.far se.

aker antagligen tillbaka till stina ikv. far se. han ville att jag skulle komma ner dit igen. men blir svart nu. hade varit kul att fira australia day med dom. men men. far seee. heeeh! hade varit kul...

om 1 vecka kommer mamma :) sen blir det perth. ska nog bli roligt.

ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0