If you knew my story word for word




Aahh... maste ga in i varmen igen. efter en hel dag i solen i 40 graders varme kanner man sig helt stekt. darutav sitter jag pa ett internet cafe just nu... stina och clayton aker vattenskidor med lite folk. men jag kande for att bara vara med mig sjalv idag, for andra gangen p 4 mander. riktigt skont faktiskt. kanske later knasigt men det uppskattas faktiskt riktigt rejalt..

nu ar det sa att jag har blivit tillrackligt brun for att inte branna mig nar jag inte anvander solkram. apskont!! men ska nog inte sluta anvanda de iaf. for vem vill ha cancer??

vet inte vad jag ska fordriva tiden med for tillfallet. kanner bara for att vandra runt i stan men vet inte vad jag ska hittta pa ... hmm..... kanske shoppa en stor hoodtroja till mig sjalv som mammsen lovat att betala. inte sa nodvandigt i denna varme men riktigt mysigt inne i alla kalla hus.. hon ska ta med min alsklingsmossa ocksa :) haha.. arligt talat sa trivs jag ackligt mkt mer i tjocka vinter/hostklader... kan bli lite knasigt i denna varme dock... but welll :) iiiih om tva dagar kommer mamma <3333!!! langta sonder :):):):)!!!!

sitter och lyssnar pa lite braig musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0