I'm back!!

Om 1,5 vecka kommer mammsi hit och da kommer hon ta med min dator, vilket betyder mer blogguppdaterande. tills dess blir de lite sadar da och da.

Att jag ar en dalig backpacker ar inget snack om saken. sa darfor tankte jag ta upp lite saker som man inte boooorde gora som backpacker i dessa inlagg.. forsoka halla mig till en anledning per inlagg..For mkt skor har jag redan namnt.. Dagens anledning ar foljande...


... Alldeles for dyrt och gott fika!!! Varfor slosar jag pengar pa sant??? svaret ar: jag heter hanna!! tyvarr...

Veckans mat ar val som vanligt ... nastan

Frukost:
Mjolk och havregryn med lite russin.
Vi har dock valt att lyxa till den lite (som den slosiga backpackern jag ar)
sa nu serveras aven en lite brodbit med agg och en kopp te til frukosten.
Att foredra!!!

Lunch:
Kalla kycklingnudlar med stekta gronsaker.
(vi har investerat i en varsin matlada sa nu kan vi enkelt och smidigt ata
billigt varje dag, ett riktigt kap. Nastan for bra for att vara mig!)

Kvallsmat:
tro det eller ej men vi har blivit bjudna pa middag av olika aussie peope nastan
hela veckan. sa nastan bara grillat (superlyxigt!!!)

Igar var vi pa ett jattecoolt stalle med helt sjukt utsikt. besokte aven regnskog och vingardar. Helt klart en bra dag!!avslutades pa middag hos claytons bror.

Helgens planer:
Lite andrade planer. skulle fran borjan akt med Stina och Clayton till Philip Island och langs coast road. Men nu blir det att dra hem till matt ist och han ska visa mig runt over helgen. Blir nog kuul!!!


Glad hanna pa prommenad till taget!


Helgens tokigheter pa "savannen"

Jag bara alskar att vi har lart kanna sa manga australienare. Detta gor det mojligt for oss att fa se platser som vi annars aldrig skulle se. Denna bild ovan kunde vi tydligen nastan garantera att vi ar dom enda svenskarna som varit dar. coolt!!! Melbourne skulle inte alls vara sarskilt roligt att vara i utan att man kanse australienare. Man behover nagan som kan visa en runt och ta en till olika platser.!!

Ha en bra helg for det ska jag ha :) miss u <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0