Lycklig Hanna!

Jag har inte varit sahar lycklig pa lange. Livet har faktiskt aldrig varit sahar bra. Vet inte om jag ska skratta eller grata.

For 1 vecka sedan akte vi fran birsbane, helt ovetande om katastrofen dar. 6 timmar efter vi hade lamnat staden lag varat hostel under vatten och hade vi vantat ett dygn till sa hade vi itne ens kunnat flyga hit till melbourne. tur med andra ord. vi visste inget alls, som backpacker har man namligen inte koll pa vadret. Hade fatt ett voicemail fran mamma pa mobilen " hur ar det, lever du??". i just "whaaat??". haha fattade inget. sen pa flyget sag vi pa nyheterna hur allvarligt det var.

Nu ar det hur varmt som helst. I helgen har vi akt vattenskidor pa en flod, sjukt kuuul!!!! och 4-wheeldrivat pa en ett stalle som kanns som afrika... som att vara mitt ute pa en savann och bara rejsa... helt obeskrivligt kul!!!!!!

Igar akte jag aven cross i varldens kolaste landskap!!! wihooo!!

Idag har vi varit pa australian open och kollat pa soderling som har spelat. Jag har for tillfallet en sverigeflagga malad i hela ansiktet :D! ska snart ga och handla :)!!! sverige vaannn, vilken hejarklack:D!!!

For ovrigt sa langtar jag sjukt mycket till i helgen. det kommer nog bli hur bra som helst :)

Jag ar lycklig. Kanner mig som varldens lyckligaste. Jag alskar livet!

PS!!!! sista godisdagen for alltid idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0