Melbourn nasta!!

Aaah! Jag ar radd.; Gissa varfor! Jo idag ska hanna flyga igen. Flyga borjar bli till en vana har nere i down under. Om jag ska vara arlig sa ar jag faktiskt inte alls lika radd langre. Starten och landningen ar faktiskt till mestadels kul nu for tiden... aven om jag blir ratt svettig av min skrackinjagade kansla samtidigt som det ar lite spannande och roligt pa samma gang. Mellan Melbourn och Brisbane ar det iaf bara flyg i 2,5 timmar. sa det blir nog bra, om jag kommer fram levande :) Ska bli skont att lamna detta regnvader och komma ner till solen igen!!!

Vi ska vara dar nere i atminstone 2 veckor. Vi planerar att soka jobb sa att jag kan stanna dar atminstone 3 veckor tills mammsi kommer och halsar pa. blir lite krangligt att resa runt massa om jag ska kunna traffa henne. Clayton har aven bokat ett beach house till mig och stina nasta helg. vada snallt ??? Jag kommer aven fa ett eget rum att bo i igen, skooont :)!!

Nar vi lamnar melbourn planerar vi att ta the Ocean Road mot Adelaide for att sedan ta oss till Perth, anintgen genom att hyra bil, eller flyga igen...

the 12 apostels fran the Ocean road:) Ser val lite nice ut?



Dagens frukost:
Ostekta havregryn(larde mig fran gardagens misstag) och mjolk.
efterratt: timtam!!! mums va gott med lite choklad till frukost :)

Lunch:
planerar att kopa lite mer nudlar och en varsin kall korv

Middag:
Da ar vi framme i melbourn (forhoppningsvis), och om jaginte gissar helt fel sa kommer vi bli bjudna pa nagat gott :)


Stranden vi larde oss surfa pa :)

Kommentarer
Postat av: maria

fortsätt blogga ofta! love it! :D

2011-01-11 @ 12:10:51
Postat av: hanna

ska forsoka, har knappt tillgang till dator har men gor sa gott jag kan :D hur mar duuu <3<3<3???

2011-01-18 @ 09:01:08
Postat av: maria

jag mår bra! men jag inte hjälpa att jag blir avundsjuk på er där borta :) läskigt med översvämningen dock..! här är det nollgradigt just nu. solen skiner och snön smälter och det gör mig ledsen och glad på samma gång. men om tre veckor lite drygt åker jag och hälsar på karin i betlehem vilket ska bli så sjukt kul och spännande. sen ska jag åka kortvasan och efter det åker jag till teneriffa så jag har lite att se fram emot :D hur ser planerna för framtiden ut? jobba något mer eller är det mest till att glida runt nu? ha det aaaaaaaaaaaasabra! kram<3

2011-01-18 @ 13:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0