Sunshine!

Idag har hannsi varit pa stranden med sig sjalv hela dagen. riktigt skont... riktigt brun har jag antaligen blivit :) I helgen far vi se vad som hander. men pa tisdag kommer mammsi iaf :)

Idag har vi varit har i 4 manader.
dvs halv tiden som vi fran borjan hade planerat.. men nu kanns de som att jag vill stanna har for evigt. jag bara alskar australien!!

Nu ska jag hoppa pa taget tillbaka och storhandla for ikv blir det svensk middag... gonna be stock in coles for hours??? hahah probably..

For tillfallet ar matvanorna usla... 2 agg till frukost.. hoppa over lunchen och dricka en kall coola i solen.. ngt till midddag. sa gar det nar man ar lat.... men mumms sa gott agg ar :)

Ha det bra alla!!!



dalig bildkvalite men kopierade stinas bild fran fb :) happeliihappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0