chill

chillar runt pa jobbet. ater burger rings och snaskar mig. ensam har sa inget som marker ngt :D hahah. och ingen som skulle bry sig irktigt heller:Dmin boss skjutsade liksom hem mig 4 i natt och bada vi borjar jobba 9 :) kan man ha battre relation till sin boss?

for ovrigt sa undrar jag vilka alla ni ar som laser detta skit varje dag? for nu skriverj ag mest pa jobbet i brist pa saker att gora och de ar inte riktigt vettiga saker som slinker ur mig. forlat for de:D


igar tog jag iaf miljoner bilder, gick los med min riktiga kamera for forsta gangen pa lange. och ska gora dsm ikv. sa snart kommer massa tontiga bilder :)

puss!

Kommentarer
Postat av: maria

jag läser din s.k "skit" rätt så ofta! tycker inte alls det är särskilt skitigt. vill ju veta hur du har det :)<3

2011-07-26 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0