dod

helt utmattad. jobbet tar dod pa mig. och jag saknar d! maste vanta i lite mer an en vecka innan vi kan ses igen :( men for en gangs skulle tror jag iaf att jag hittat en bra kille. han ar verkligen for bra for att vara sann? och han gillar mig! iiiih! sjunger och spelar gitarr som en gud, bast musiksmak! har en spelning i slutet av juli med sitt band dessutom :D! spelar foooty som jag redan sagt, vilket betyder soot kropp! haha. naajs hal i orat! snygg tatuering! och snyggaste kladsmaken!! brunt lite lockigt har och klarbla ogon. och hur snall som helst :o och alskar sin hund! haha. ... okej jag borde inte foralska mig i ngn pa andra sidan jordklotet. men... aah! jag saknar honom som en tok efter bara 1,5 dag. hur enkelt som helst att prata med honom om allt. aja. haha forlat. men jag bara maste skriva av mig. livet ar knasigt och so am i. :)


nu ska jag ga och dricka vatten och sova. for hanna ar dod. vill bara flytta in i lagenhet nu!!!!och maste spara pengar. fan :(

aja. pussis. lonedag imorgon iaf. 5000 kr i veckan ar iaf battre an sverige:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0