.

hej kara kara blogg.

tillbaka pa jobbet och sloar mig lite. jag ar typ sjuk igen. somnade halv 9 igar. skont skont. med kladerna pa och mobilen i handen. hahahah. hoppas jag ar frisk i morn for da ska jag hem till D :)!!!!

en kille pa jobbet repade just upp hela bilen nar han skulle kora ut den till kunderna. undra vad bossen kommer saga. han vet inget an. och han vet inte att jag sag heller.. hmm.. sa jakla skont att det itne var jag. ibland ar det bara en sa otroligt stor lattnad nar andra gor misstag. andra gor misstag och du kanner dig battre. hemskt men sant.


wtf han kom itllbaka och sa inget.. hoppas inte jag far skulden ?

BBQ pa jobbet ikv :)

Puss! Ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0