forsta dagen sjalv pa jobbet

min forsta dag sjalv pa jobbet. borjade morgonen med att jag ser i schemat att en bil som ar trasig ska ut idag. bossen svarar inte pa tel. lyckligtvis var mina 2 forsta kunder folk som inte hade hyrt just den bilen. olyckligtvis ar nycklarna till en bil borta sa var ytvungen att flytta 1000 bilar for att fa ut en. men det ordnade sig. sa har nyss hjalpt ut en man fran nya zeeland och en familj fran italien. och nyss kom 2 italienska killar tillbaka med en bil. sa 2 till bilar som ska ut idag och 2 som kommer in. woho. 2,5 timmar kvar pa jobbet. 28 kr timmen... hoppas bara bossen svarar snart sa jag inte tar ut fel bil. kan ju inte skicka ivag folk i en trasig bil liksom.. hehe..


Nervos dag. stressdag. Men om 5 h far jag antaligen traffa D igen. Det gor min helg tilll en massa braig helg!!!! Somnade tidigt igar med, sa sjuk som jag ar. heeh. men mar lite  battre idag. massa te och en varm toast till frukost!

Ha en bra dag alla..


OCH GRATTIS MAMMA PA FODELSEDAGEN :)<3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0