its friday im in love!! haah

ja det ar fredag idag. igar somnade jag in 9 pa kvallen. oj sa skont! ngt som jag har blivit bast pa de senaste aren ar att somna in. tar alltid max 2 min for mig att somna. hur skont ar inte det?

nu ar jag pa jobbet. alla bilar ar checkade och tvattade. vantar pa att fler bilar ska komma in. 6 st den har eftermiddagen, oj oj jag komemr do! just nu sitter jag inne pa kontoret och lyssnar pa min boss som spelar gitarr och sjunger:) hannsi spelar ocksa gitarr. det gar frammat vill jag lova:) ikv blire bbq efter jobbet med mina sma kollegor:) wiiho annan mat an brod och mjlok och vatten. dricker ca 3 l mjolk om dagen och 4 brodskivor. min kropp dor snart. men men.. sen far vi se vad som hander. utgang? ja antagligen. vad annat finns att gora har? haha.

Pusspaer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0