rubrik?

Ingen rost idag. den ar helt borta i princip. varre an igar dvs. kul nar man maste prata hela tiden pa jobbet. Igar kvall hangdes det runt med eddie och svennarna fran perth :) ovant att prata massa svenska igen. da och da fragar man sig "v fpratar vi helt plotsligt engelska med varandra?". haha forvirrande.

senare gick ajg och sylvie till discovery. kul men konstig natt. hatar att jag stoter in i L hela tiden. kanns jattejobbigt. blir forvirrad nar han beteer sig som han gor. vf var han tvungen att dyka upp igen? Ett dramatiskt liv pa andra sidan jordklotet. haha.

nu ska jag jobba vidare. ikv blir de ut och ata med D :) det ser jag fram emot. forhoppnignsvis har min rost kommit tillbaka by then.

ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0