sad

har gratit idag. sylvie aker snart. jag hatar avsked. vill inte att hon aker :( vi har verkligen alltid kul tsm! lika som bar? kommer sakna sonder henne <3 laskigt nar man inte vet om man kommer ses igen :( men visst kommer jag aka till Paris igen ngn gang i livet?

Kommer inte se d pa nagra dagar heller. han aker bort :(. ska forsoka halla ut. blir sa glad av honom. überwiie! snallare och gulligare person ar svart att hitta. att se honom spela och sjunga med sitt band i helgen gjorde mig ratt stolt. heeh. kan inte vanta tillls jag far se honom igen!

Kom fran min boss for ett litet tagsen. varit dar och druckit lite ol. public holiday imorn ju. men nu ska jag sova. det ar alldeles for sent for en liten hanna. tidigare idag har jag varit och badat med sylvie och lucas vid lagoonen. varmt varmt varm! svetten bara rann.. uaah.. lite mera tanned nu iaf:) pasta och agg med massa ketchup blev det till middag. riktigt lyxigt. nar at jag annat an mackor sist? heeh. man vanjer sig. nu ska hannsi susssa. pusss <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0