uppdateringar ofta

since i've got internet on my work im gonna update my blog more often.

aah nej nu ska jag foroska skriva pa svenska!

va hemma hos daniel och hans kompisar igar. lyxlagenhet vada? lagade sphagetti och kottfarsas.. mums vad gott de va!! de ar nog en av de ratter som jag saknar mest med sverige. finns det ngt godare? forutom taccopaj? nee tror inte de. for ovrigt sa harj ag omedvetet blivit nyttig. JAG AR ALDRIG SUGEN PA CHOKLAD, CHIPS ELLER LIKNANDE LANGRE!! hur braigt ar inte det? hahha..

fredag idag ivlket betyder ledighet imorng vilket betyder... soool baaad!! get tanned! kopte ny bekini for nagra dager sedan. lila ! woho..

och fick min forsta lon igar ocksa, nice:)!

aah. vad kan ajg skriva? jag saknar er dar hemma.

utgang ikv, kanske bio :)!!! byter hostel (igen). flyttat runt som en galnign de sista dagarna men nu hittade jag antagligen boende for ei natt. iih samam hostel som sylvie igen :)!!!!!!

jag ar glad. ar du ? vilketn tur. hihih .

forlat. men .. aah. livet ar laskigt. och jag har dromt om sa mkt de senaste natterna. om alla vanenr dar hemmma. och allt.. ah..


9,5 manader pa andra sidan jorden. ratt ofattbart? jag har klarat det! lilla hanna sa langt bort, men anda sa nara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0