vilken lek

livet ar en enda stor lek. Eller? har jag fel?

Livet har ar sa enkelt, sa fritt, for bra for att vara sant.

har precis jobbat klart for dagen. trott som en groda. en hanna och en sylvie ska snart kolla lagenheter:) ska forst ge tillbaka seb 200 dollar.. ajaj! svider lite! Gar dagen va massa kul men massa konstig ocksa. haha. sa konstig men enda sa bra. 2 timmars somn och 8 timmar jobb i 35 grader. usch och fy vad jobbigt. sov i ett talt gjorde jag ocksa. aj i ryggen!!! men vad gor det? hungrig som tusan ar jag. idag upptackte jag att det var myror i mitt brod som jag hade till lunch. usch och fy. har myrbett i munnen. haha. blaeh! ja brod och vatten ar det jag har atit under nara veckor nu. och visst marks det.. men men. sa gar det nar man sparar pengar.

ha de bra nu ska jag springa tillbaka till hostelet.(eller rattare sagt ga i det segaste tempot ngnsin... langtar tills flippfloppen aker pa. mina utslitna converse skaver pa fotterna som satan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0