hannis is back!!

hannispannis mar bra. hannispannis lever. hannispannis har varit med om mycket. matat bebiskangurur med nappflaska pa sista tiden. aaw sa sota dom ar! Kom tillbaka till civilisation idag. aker nog till darwin om 2 dagar tror jag.. pa egen fot. spannande! traffade frankieee for forsta gangen pa 1 manad idag utan for coles av en slump. de va kul!!! och kevin ar still har sa nu ska jag nog traska ivag och visa honom massa bilder:)!! forhoppningsvis traffar jag L snart igen ocksa, kanske aker till bali tsm :)! far se :D haha har nog improved my german more than my english during this year. crazy shiet!  pratade med stinis 2 nodvandiga timmar pa tel idag igen, iih sa valbehovligt! ibland blir man lite galen som en ensam liten 19 aring i australien. okej inte ensam for man har folk och vanner omkring sig hela tiden men ingen som har kant en mer an 1 manad. sa ja, lite galet. men mestadels kul!

idag akte jag 7 timmar itllbaka till civilisation, narmaste supermarket fran dar jag har varit. ratt coolt. han jag akte tillbaka med stannade tilll da och da och kastade ut tandstickor pa savannerna for att han ska mustering kor dar om 1 manad. haha snacka om cool livsstil.. forlat men har glomt bort det svenska spraket sa blir lite jobbiga meningar..


och forlat alla vanner med era langa mail for att jag inte har svarat. men varje gang jag checkar internet har jag ca 10 min pa mig att gora allt. och ska jag svara pa era langa mail vill jag gora det ordentligt.. aah. skamms sa. men jag saknar er sa och ska forsoka kopa mer internet imorgon. jag lovar!!!!alskar er och det vet ni!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa Wegstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar. kommer med all säkerhet läsa på din blogg igen! :) Hoppas du har en bra vardag (:

2011-06-28 @ 13:43:43
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0