Liten Hanna

Liten Hanna ensam i stora Darwin.

Forsta gangen pa riktigt som jag inte kanner en kotte. Jag och kevin liftade halvvags till Darwin igar. I forrgar natt sov vi mitt ute i ingenstans under stjarnorna. sa javla kallt!!!varsta natten i mitt liv. lag och kollade pa stjarnorna och insag hur javla liten jag ar. varsta natten pa lange. trott som ajg var efter en somnlos nartt blev de massa smagral pa dagen. Liftade med ett gammalt par med aslyx husbil till Katherine. de slutade med att jag tappade bort honom och hann inte ens saga hejda innan jag hoppade pa bussen till Darwin :( kanns jattebla nu for vi var ju anda jattebra kompisar.och han aker tillbaka till frankrike om 3 v. aldrig mer ses? aah kanner mig dum dum dum.

aja.. ar for farmt i darwin nu. vet inte vad jag ska gora. forsoka hitta jobb? far se.....

lagger upp bilder om ca 10 timmar :) pussss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0