livin' a dream

Jag tror inte att jag inser hur lycklig jag ar for tillfallet. Det ar svart att fatta att denna absurda drom faktiskt ar verklighet, min vardag. Vardagsstress, plugg, ensamhet, ingenting att gora, det är sant som langre inte existerar i mitt liv.Jag möter nya personer varenda dag, personer av alla dess slag. Allt fran rasister som köper dyra hudvardsproduker och gillar ”stronger women” till folk som har spenderat varenda ore de har men enda har humoret pa topp. Backpackers overallt, ensamhet, vad ar det? De fa ganger alla andra jobbar och man far en stund for sig sjalv pa rummet ar en stund av ren lycka. Kanske kan jag gora nagra situps utan att nagon iaktar mig? Om jag har tur.
Det basta ar anda friheten. Friheten till lycka.
Jag onskar att alla kunde fa chansen att uppleva detta. Det ar nagot som vi alla behover. Har har jag tid att ta reda pa vem jag verkligen ar. Gor jag ett misstag, so what? What happens in Australia stays in Australia.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0