shallalalal life goes on

ah im crazy!!! haha

Trott som vanligt. 8 dagen pa raden vi gick ut igar. battre partystad and darwin far man verkligen leta efter. malade stolt svenska flaggan pa benen:)! spelar ingen roll vilken dag det ar, ar lltida smockat i alla clubbar i stan pa natterna:)! riktigt bra kvall :D hahah xD idag maste jag verkligen hitta jobb... eeehe. ikvall blir det marknad pa stranden igen :) och imorn e de fyverkerier pa stranden:)

Livet leker? jomenvisst. idag ska det bil annucvarmare. jag klarar inte riktigt denna varme. det liksom tar pa krafterna. Men jag gillar det.


Jag alskar livet. Ar det inte underbart? aven om jag for tillfallet lever lite for vagat. aah. fuck. Hahah. lite for stora beslut for en sadan liten hanna ibland. men jag lever faktiskt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0