big waves

idag var jag och mina tyska kompisar pa trigg beach. himla ackliggt bra strand!! jatejattejattestora vagor, gjorde illam ig en del nar man for runt under vattent som en och annan kottbullle!!! mat at vi pa subway, hade tankt gora en bbq vid stranden men alla mataffarer var stangda : (! men fri bbq ikv pa hostelt iaf, sa det ar bra:) vi kom nyss tillbaka och jag ar trottast. heeh. imrogon ska jag nog kopa en long board:)!! kopte for ovrigt 3 nya stora linnen igar. 3 st for 10 dollar, perfekt!!! mitt linne som ajg sjalv designade och klippte till verkar mkt uppskattat har, kanske ska borja designa mina egna klader :))??

nu skaj ag blota ner mina klader lite mer av svett for maste rora mig upp till mitt rum och hamta lite grejs. jobbigt! ha de bra alla sota varelser :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0